شماره مناقصه 14/1401
( شماره فراخوان در سامانه ستاد200100434000034)
1- نام دستگاه مناقصه گزار: شرکت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس
2- نشانی دستگاه مناقصه گزار: بندر عباس – کیلومتر 13 بزرگراه شهید رجائی جنب پاسگاه نیروی انتظامی خونسرخ – تلفن 10-33592201 (076)
3 – موضوع مناقصه : تعمیرات برق و ابزار دقیق تجهیزات تخلیه و بارگیری کشتی و واگن
4- مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ 7،500،000،000ریال که به صورت فیش واریزی یا ضمانت نامه بانکی به نفع مناقصه گزار
5- قیمت اسناد و شماره حساب: مبلغ 1،500،000ریال به شماره حسابی که در سامانه ستاد قید شده است واریز گردد.
6- مهلت فروش اسناد: از تاریخ 19/10/1401 لغایت پایان وقت اداری25/10/1401
7- مهلت تحویل اسناد : مهلت تکمیل و تحویل اسناد حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ9/11/1401
8- زمان و محل بازگشایی پاکات: بازگشایی پاکات راس ساعت 00/10 مورخ10/11/1401در سالن کنفرانس منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس صورت خواهد پذیرفت.
9-کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد مناقصه تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصه ،از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ،مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار فراخوان در سامانه تاریخ19/10/1401میباشد.اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی و ارسال دعوتنامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه گران ارسال خواهد شد.
10- نشانی سایت شرکت: www.PGSEZ.ir
داشتن گواهینامه صلاحیت حداقل رتبه 5 در رشته نیرو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای شرکت در مناقصه الزامی میباشد.