منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارسمنطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارسمنطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس
منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارسمنطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارسمنطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

شرکت قیر هرمز پارس

شرکت قیر هرمز پارس

(Bitumen Hormoz pars)
تاریخچه شرکت سرمایه و معرفی سهامداران عمده تعداد سهام فعالیت ، محصولات شرکت اطلاعات ارتباطی

شرکت قیر هرمز پارس (سهامی خاص) به طور رسمی در سال ١٣٨١ تاسیس گردید. ابتدا شرکت با نام فومن شیمی گستر فعالیت خود را آغاز نمود و سپس در سال ١٣٩٦ به قیر هرمز پارس (BHP)   تغییر نام  پیدا کرد. طی دوره مذکور این شرکت توانسته است نام خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان قیر در کشور مطرح نماید.و به عنوان صادر کننده برتر در دوره های مختلف از سوی وزارت صمت انتخاب گردد.

این شرکت با در اختیار داشتن کارخانه قیر با ظرفیت 700 هزار تن در سال در منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی خلیج فارس و ترمینال صادراتی با ظرفیت 550 هزار تن در سال واقع در اسکله خلیج فارس خوراک مورد نیاز خود را از طریق خط لوله بطور مستقیم از پالایشگاه بندرعباس تامین مینماید. و با توجه به امکانات تولیدی و آزمایشگاهی پیشرفته قادر به تولید انواع گریدهای قیری می باشد.

شرکت قیر هرمز پارس، همواره در زمینه صادرات قیر با مقیاس بالا پیشرو بود ه و مفتخر است که بزرگترین کشتی حمل قیر فله به ظرفیت 46000 تن را که تا کنون وارد بندرعباس شده بارگیری کرده است.

ماموریت شرکت ارائه بهترین خدمات در کنار بهترین کیفیت به مشتریان است و برای کسب رضایت حداکثری مشتریان، ما در تمامی بخشها از جمله قرارداد فروش، قیمت گذاری، حمل و نقل و پشتیبانی فنی آماده ی ارائه راه حل صحیح و درخورهستیم.

نام مدیر عامل :  آقای مهندس فرید عامری

 

تولید انواع قیر بصورت فله و بسته بندی ( بشکه و جامبوبگ )

دفتر مرکزی

تلفن: 72065000-021

فکس: 72065111-021

آدرس: تهران – چهارراه پارک وی - کنارگذر اتوبان شهید چمران - خیابان جمشید مشایخی - پلاک 5

 

دفتر کارخانه

تلفن: 33379390-076

فکس: 33379390-076

آدرس: بندرعباس- کیلومتر ۱۳ بزرگراه شهید رجایی- منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

پست الکترونیکی: info@bhpbitumen.com

وب سایت: www.BHPBITUMEN.com